Nowości lakierowe

Dawno nie było na blogu nowości lakierowych. 
Trzeba nadrobić więc te zaległości i trochę się Wam pochwalić ;). 
Od razu powiem, że nie są to wszystkie lakiery jakie trafiły w moje ręce w ciągu tych kilku miesięcy, a jedynie nabytki wyjazdowe i z wyprzedaży na blogach u innych dziewczyn. 
Zapraszam ;)

Na pierwszy ogień musi iść KIKO. Nie byłabym sobą gdybym z Włoch nie przywiozła tych lakierów. Wszystkie kupione na wyprzedaży, więc cieszą tym bardziej. Zdobienie z niebieskim już pojawiło się na blogu KLIK.
Jak widać nie szalałam i wybrałam tylko pięć buteleczek ;)
KIKO 497, 530, 531, KIKO frozen smoothies 010, KIKO candy sprinkles 021

Kolejne do kolekcji dołączyły lakiery Astra. Jest to dość popularna włoska marka, do tego stosunkowo tania (około 2euro)
 Astra super matte top coat, Astra my laque 10, 20, 46, 22

Tutaj widzicie lekką zbieraninę. Lakiery Catrice i debby to prezenty. Dwa pozostałe kupiłam na wyprzedaży za 1 euro.
 Catrice luxury nudes white&bright, wet'n'wild rock solid Pink Sapphire, Lisa 250, debby glitter 51

Kolejne włoskie marki. 3, 4 i 5 dorwałam w Carrefour ;) Każdy już wypróbowany i każdy zdał egzamin na piątkę. Fiolet możecie już oglądać w zdobieniu na blogu KLIK 
Prestige wonder gloss Galaxy i Essential Pearl, MB nail lab- niestety brak nazw i numerów na buteleczkach :/

Ostatnie łupy wyjazdowe. Tym razem Rimmel z apteki ;) oraz dwa lakiery i brokat kupione u "chińczyka".
 Rimmel Denim Lover i Hide In The Hedge, Patty line 162, SUSY make-up S-002-50

Kolejna porcja nowości to nabytki ze szmateksu :) Każdy po 5 zł sztuka. Fiolet już na pazurkach i właśnie przygotowuję się go opublikować :) 
Barry M Gold Glitter, Kiwi i Carousel, Models Own pro Purple Party

W końcu przyszedł czas na łupy z wyprzedaży na blogach u dziewczyn. Plus Barry M z Allegro :)który trafił do mnie przez pomyłkę, ale go zostawiłam ;)
OPI Snowflakes in the air (zdobienie KLIK), Orly Turn it up, ILNP Limelight, Models Own Toxic Apple, Colour Alike B. a Holy Night, Barry M Berry Cosmo, El Corazon m&s-165, Magic Evening Fantasy

Na koniec chciałam Wam pokazać fajne neony. Każdy ma złoty shimmer. Jedyny minus to brak krycia. Żółty i zielony można oglądać w zdobieniu KLIK 

Komentarze

  1. Ileż dobroci :D Ja ostatnio staram się panować nad moim zbieractwem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To ty masz lakiery w szmateksie :O Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie sama się zdziwiłam :) Do tego dobre marki :)

      Usuń
  3. dużo kolorków mi się podoba a takich brokacików mam całą siatkę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowy Kiko jest prześliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, dużo dobroci Ci się nazbierało :) Najbardziej zaciekawiły mnie dwa lakiery - KIKO candy sprinkles 021 i Orly Turn it up

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, tyle cudowności, nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, sporo tego. Ale bardzo ciekawe zdobycze :) Ja ostatnio staram się nie kupować nowości ale takie akcje jak choćby -40% na Colorowo robią swoje :/ :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty