Sunflowers

Dziś przychodzę do Was ze słonecznym mani, które powstało "pod" moje nowe wodne naklejki od "chińczyka". 
Naklejki są całopaznokciowe i mają formę prostokątów. Dla swojej wygody docięłam je jednak do paznokcia. Ich nakładanie to pestka, wystarczy zamoczyć w wodzie i już ;D Jestem z nich zadowolona i wrócę po więcej wzorów, bo ich cena to całe 2 złote :)

Dodam jeszcze, że na pozostałe paznokcie nałożyłam dwie warstwy cudnego glittera od El Corazon. Zdjęcia nie oddają jego piękna, niestety:/

Zapraszam na fotki.










Użyłam/Products:

  • base Sally Hansen Hard As Nails
  • Barry M Mustard
  • L'Oreal Paris Lemon Meringue 
  • El Corazon No 423/535 Large Hologram
  • nail water decals
  • top coat Seche Vite



Komentarze

  1. Ja tam zawsze naklejki kupuję na aliexpress :D Tanio, to nie trzeba się zastanawiać które wzory się chce tylko bierze się wszystkie hehe :D Śliczne zdobienie, lubię słoneczniki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! To jest jakaś myśl :) Nigdy tam jeszcze nie kupowałam, muszę obczaić :)

      Usuń
  2. O, musztardka od Barry'ego - posiadam :) Też lubię słoneczniki - bardzo ładnie zaaplikowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że posiadasz :) u Ciebie się nią zachwyciłam :D

      Usuń
  3. Bardzo lubię motyw słoneczników ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu mani też mogę tak powiedzieć. Nawet ostatnio kupiłam słoneczniki i zachwycałam się nim trzy dni, a teraz i paznokcie całe w tych pięknych kwiatach :)

      Usuń
  4. Śliczne :) U mnie nie widzialam jeszcze naklejek, muszę dokładniej się przyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na nie trafiłam przypadkiem, bo raczej nie chodzę do tego typu sklepu za często :)

      Usuń
  5. Ze słonecznikami naklejek jeszcze nie miałam , a ładne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, jakie urocze te słonecznikowe naklejki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty