sobota, 29 października 2016

Konstelacje

Dziś przychodzę do Was ze zdobieniem w którym pierwszoplanową rolę grają gwiazdy :)
Od dawna chciałam użyć pięknej płytki Bundle Monster i w końcu przyszedł mi do głowy ten, może mało, odkrywczy pomysł ;)
Zapraszam na zdjęcia :)








Użyłam/Products:

  • base Sally Hansen Hard As Nails
  • Sally Hansen CSM Nightwatch
  • Prestige wonder gloss Galaxy
  • Allepaznokcie n.t.n biały lakier do stempli/white stamping polish
  • Lovely matte top coat
  • Seche Vite top coat
  • płyta Bundle Monster BM-S306

4 komentarze:

  1. świetny pomysł! sama niedługo może stworzę coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne mani, bardzo mi się podoba ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdobienie, jak niebo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna