Flowers-recenzja naklejek wodnych Born Pretty Store

Dziś chciałam się z Wami podzielić kolejną recenzją produktów od BPS. 
Tym razem na tapecie są naklejki wodne, które otrzymałam do recenzji. Przychodzą do nas w zafoliowanym kartoniku. Naklejek jest po 10 z każdego wzoru. Nie miałam problemu z ich nałożeniem i wyprofilowaniem. Dobrze przylegały do mojej płytki. Naklejki są transparentne i lepiej nakładać je na kolor bazowy, w moim przypadku była to lekko neonowa zieleń. 
Naklejki możecie zakupić TU. Kod produktu ID=33981
Na prawej ręce nie nałożyłam naklejek a jedynie zmatowiłam zieleń.

Co myślicie o takim kwiatowym mani?








Użyłam/Products:

  • base Sally Hansen Hard As Nails
  • Color Club Twiggy
  • ILNP Limelight
  • nail water decals Born Pretty Store BPY40
  • Golden Rose matte top coat
  • top coat Seche Vite







Komentarze

  1. śliczne te naklejki, te fioletowe kwiaty również, a rzadko się zdarza, że podobają mi się obydwa wzory z kartonika ;) ciekawe połączenie z kolorem bazowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też oba wzory przypadły do gustu:) A nawet ich sama nie wybrałam ;)

      Usuń
  2. Fajny pomysł z zielonym tłem. Idealnie pasuje do naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zieleń to nowy nabytek, a właściwie gratis do innych zakupów ale bardzo wpasował się w moje gusta :)

      Usuń
  3. Powiało wiosną. Lubię zieleń na paznokciach. Ładnie je nakleiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To duże zaskoczenie i dla mnie, pozytywne oczywiście :)

      Usuń
  5. Troszkę wiosny przyniosłaś :)Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Już nie mogę się doczekać to chociaż na paznokciach sobie popatrzę ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam lakiery ILNP, Twój jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty