Recenzja pasków do french manicure Born Pretty Store

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją produktu od BPS. 
Tym razem chciałam się z Wami podzielić moją opinią na temat szablonów do francuskiego mani. 
Przychodzą do nas w dwóch kartonikach. Na jednym z nich są trzy różne typy pasków na drugim tylko wzór owalny. Na pierwszy ogień poszedł szablon półokrągły. Jestem z niego bardzo zadowolona. 
Paski łatwo odrywa się od papierka. Dobrze trzymają się płytki paznokcia, nie odklejają się i nie przesuwają, i co najważniejsze nie odchodzą razem z lakierem i nie zostawiają kleju, co już nieraz mi się zdarzało. Mogę z czystym sercem je Wam polecić.
Paski możecie zakupić na stronie Born Pretty Store dokładnie TU. ID produktu to 723. Zachęcam Was też do użycia mojego kodu rabatowego JCAW10.

Dodam jeszcze, że do zrobienia mani użyłam lakieru Nails inc., który dorwałam w second-handzie :) nie przypadł mi jednak do gustu. Aplikacja i kolor nie dla mnie, dlatego pożegnam się z nim po jednym razie ;)









Użyłam/Products:

  • base Sally Hansen hard as nails
  • Nails inc. Sugar House Lane
  • Essie Power Clutch
  • Tip guides Born Pretty Store
  • top Seche Vite


Komentarze

  1. Świetnie to wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko używam pasków do frencha, ale tez gdzieś takowe mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie te same paseczki i tez uważam, że mają dobrą jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne paski, są OK. Ale fajny ten Nails Inc. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko sięgam po paski, jakoś przyzwyczaiłam się do ręcznego, krzywego malowania ^^. Kilka razy się wkurzyłam na zostający klej i dałam sobie spokój z kupowaniem kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się podoba ten Nails Inc. *.* Super zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko masz ochotę to ci go podeślę :)

      Usuń
  7. w ogole nie uzywam paskow do frencza ale ładnie wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty