środa, 1 lipca 2015

Essie Fear & Desire

Kiedy Kasia wspomniała o robieniu pazurków od razu wiedziałam, że muszą być pomarańczowe. Żeby nie było zbyt monotonnie dodałam granat i naniosłam na niego pomarańczowe heksy, których niestety aparat nie uchwycił :/

When Kasia asked me to do her nails I thought about orange. To diversify the mani I added dark blue and orange glitter. Unfortunately it isn't visible enough on photos :/

Użyłam/I've used: base Sensique keratin nutrition, Essie Fear and Desire, Delia One, glitter, top coat Seche Vite






11 komentarzy:

  1. Super połączyłaś kolorki, świetnie do siebie pasują. Zdobienie bardzo energetyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzena, jedno z fajniejszych mani jakie zrobiłam, ale zdjęcia tego nie oddają, niestety :/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rzeczywiście udało się je nieźle dobrać :)

      Usuń
  3. Mi też się podoba gra kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, jedna z fajniejszych pomarańczek jakie mam 😃

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To prawda, takie energetyczne, szczególnie pomarańczowy :)

      Usuń
  6. Kochana zaprosiłam Cię do zabawy na swoim blogu, będzie mi miło jeśli dołączysz:) http://sistersnails1.blogspot.com/2015/07/moje-wyroznienie-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna