sobota, 4 lipca 2015

Wintermint

Na zewnątrz gorąco, a na paznokciach mięta i w kolorze i w zapachu.A to wszystko dzięki Wintermint z serii perfumowanej Revlon. Nie planowałam dodawać żadnych wzorków ale czegoś mi na nim brakowało i wyszło to co widzicie :)

Although there's hot outside my nails are minty, thanks to colour and scent. All of this, thanks to Wintermint shade from Revlon parfumerie. I didn't plan to creat patterns on it, but I felt that something is missing, so here they are :)

Użyłam/I've used: Base Sensique keratin nutrition, Revlon parfumerie Wintermint, Models Own Artstix (yellow and mint), top coat Seche Vite









8 komentarzy:

  1. Ale fajowo Ci to wyszło, pasują idealnie te wzorki do koloru bazowego:)ps. Jak tam moja propozycja, przyłączysz się do zabawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się spodobało jak wyszło ;) Co do zabawy to myślę, że tak, tylko muszę wymyślić te pytania a to nie takie proste ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, tak dobrze mi się je nosi, że mi szkoda zmywać, a pomysły na nowe już w głowie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To prawda, jeden z ciekawszych w mojej kolekcji :)

      Usuń
  4. Mam bazowy lakier,jest bardzo ładny i do tego dupe bardzo drogiego lakieru DL.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor bazowy, a i wzorki świetnie do niego pasują.
    Bardzo pomysłowe mani :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna