poniedziałek, 27 lipca 2015

Point me to the party

Dziś dzielę się z Wami neonowym topperem od China Glaze z kolekcji electric nights. Zerkałam na niego już od jakiegoś czasu i w końcu się na niego zdecydowałam. Kupowałam w sklepie Alphanailstylist. Bo chyba tylko u nich można dostać chinki. Kosztował 16zł.
Połączyłam go z trzema jasnymi kolorkami, których użyłam po raz pierwszy. Natomiast biel od Lovely jest moją ulubioną. Dobrze kryje i szybko schnie, jest matowa, ale wystarczy top i nie ma problemu :)

Today I'm sharing with you my neon topper from China Glaze from electric nights collection.
I matched it with some new bright colours and great white base.

Użyłam/I've used: base Sensique keratin nutrition, Orly Palm Treat, Essie Peach Side Babe, Sunset Streak, Lovely Matt white, China Glaze Point Me to the Party












17 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kolorek z małego palca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przypadł mi do gustu, to czerwień wpadająca w róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w twoim poście :)
    Zapraszam i obserwuje :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana, dziękuję bardzo i też obserwuję :)

      Usuń
  4. Asiu, ten top jest cuuuudny <33333 Na białym wygląda czadersko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest świetny i do tego dobrze się zmywa :)

      Usuń
  5. Super, pięknie wygląda :) Nadaje taki wesoły akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny ten topper ;) chętnie bym taki przygarnęła ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą, można go kupić w necie, kosztował 16zł :)

      Usuń
  7. Topper jest śliczny i fajnie będzie pasował do różnych zestawień kolorystycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego się na niego skusiłam, bo jest dość uniwersalny :)

      Usuń
  8. Top wygląda świetnie, poza tym zielony Orly jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orly jest ładny, ale mnie zawiódł, smuży i potrzeba mu trzech warstw do jako takiego krycia :/

      Usuń
  9. całość komponuje się cudnie, ale mnie urzekły te białe pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne kolorki, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna