Liebster Blog Award

Jakoś nie mogłam się zebrać, ale w końcu się udało i napisałam dlugaśnego posta z bardzo przyjemną zawartością :)
Dzięki wspaniałym dziewczynom Marzenie i Mary zostałam nominowana do nagrody Liebster Blog Award. Pięknie dziękuję za wyróżnienie i zapraszam na ich blogi, chociaż na pewno je już znacie :)





„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


Ponieważ nominowały mnie dwie osoby postanowiłam odpowiedzieć na wszystkie pytania, jak szaleć to szaleć :D

Pytania Marzenki
1. Co w swoim wyglądzie lubisz najbardziej?
Myślę, że oczy, są duże i piwne :)
2. Wolisz psy czy koty?
Lubię i psy i koty. Ale uwielbiam koty. Sama mam cudną kotkę Fridzię i moja miłość do niej jest totalna :D
3. Twój ulubiony kolor lakieru, to..
Biorąc pod uwagę ilość danych kolorów powinnam powiedzieć, że niebieski, ale najbardziej lubię wracać do różnych odcieni różu. Obu tych kolorów nie lubię nigdzie indziej poza paznokciami.
4. Jakbyś miała startować w konkursie paznokciowym, w którym możesz użyć dowolnie wybranej metody zdobienia, to co by to było?
Jestem kiepska w metodach zdobienia. Więc się wstrzymam z odpowiedzią.
5. Gdybyś miała możliwość spotkać się z kimś znanym żyjącym bądź nie, kto by to był i dlaczego?
Zdecydowanie Chuck Palahniuk, mój ulubiony pisarz. Chciałabym go zapytać skąd mu się biorą te wszystkie odjechane pomysły na książki. Nawiasem mówiąc, polecam Wam zerknąć na jego twórczość, najbardziej znany jest chyba Fight Club (film pt. Podziemny Krąg).
6. Jaki jest Twój ulubiony film?
Uwielbiam American Beauty. Wracam do niego bardzo często. Moje ostatnie odkrycie to Brud na podstawie książki Irvine'a Welsh'a. Zdecydowanie polecam Wam ten film.
7. Jaki jest Twój ulubiony deser?
Lody, ostatnio odkryty smak to różany, pychota. Ponieważ jestem na diecie jem rzadko i tylko zamiast posiłku.
8. Trzy rzeczy, bądź cechy charakteru, które drażnią mnie u innych
Pozerstwo, chamstwo i kłamliwość
9. Wymień swoje dwie zalety
Uczciwa i godna zaufania
10. Jakie dwie rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę, gdybyś mogła wybierać:)
Podkradnę odpowiedź Mary i powiem, że czytnik ebooków i zapałki :)
11. Czego byś nigdy nie zrobiła?
Nie zdradziłabym kogoś kogo kocham.

Pytania Mary 
1.Od jutra musisz zmienić zakres tematyczny bloga, o czym będziesz pisać?
Proste, moda lub książki, kiedyś nawet założyłam bloga książkowego :)
2. Wejdź w swoją historię odtworzeń na YouTube - jakie jest ostatnio obejrzane video?
Fajne pytanie:) Tom Odell Another Love
3. Kolor, który przeważa w Twojej szafie, to...?
Czerń
4. Piosenka, której ostatnio mogłabyś/mógłbyś słuchać bez przerwy, to...?
Przyznam, że ostatnio zaniedbałam się muzycznie, kiedyś odkrywanie nowej muzyki było jak nałóg, teraz jest z tym słabo :/ Brak czasu i zapału. Ale z wielką przyjemnością wracam zawsze do twórczości Florence and the Machine, nowa płyta jest świetna. No i Sia i jej Elastic Heart-cudo!
5. Co robiłaś/robiłeś wczoraj o tej porze (weź pod uwagę moment czytania mojego wpisu:))? 
Surfowałam po necie, siedząc w domu, bo na dworze szalała burza :)
6. Co zamierzasz robić jutro o tej samej porze? 
Będę albo po ćwiczeniach, albo przed, zależy jak się zbiorę :)7.Budzisz się w swojej wizji raju - co to za miejsce? 
Włochy, piękna willa nad morzem i klimatyczne mieszkanie w Rzymie. Moje marzenie odkąd pierwszy raz tam pojechałam.
8.Możesz kupić wymarzony samochód, nie zważając na cenę - co to za marka i model? 

Nowy model garbusa :) Albo wielki Range Rover z którego w ogóle mnie nie widać :D
9. Jaki serial, Twoim zdaniem, powinien znać każdy? 
Koniecznie Skins, serial o brytyjskiej młodzieży. Świetne dialogi, rewelacyjna gra aktorska, wciągające epizody no i boska muzyka, dzięki temu serialowi poznałam wiele świetnych zespołów i wokalistów np Zola Jesus :)
10. Opisz w kilku słowach swoje idealne wakacje.
Wygodne buty, woda i aparat, czyli rano zwiedzanie, a po południu relaks. Na pewno kierunek morze. Lubię odkrywać sama nowe miejsca, nikt mnie nie goni i nie rozkazuje. Rzadko trzymam się mapy i nigdy się nie zgubiłam :)
11. Bez czego nie wychodzisz nigdy z domu?
Bez telefonu i Carex'a :)


Ja z kolei chciałabym zaprosić do zabawy:
1. Asię z belgijska.blogspot.com, wiem, że już byłaś nominowana, ale nie zaszkodzi jeszcze raz :)
2. Eklektyczną Karolinę z orientalmeat.blogspot.com
3. Zawsze pozytywną zakrecona-na-wlosy.blogspot.com
4. Ewelinę z ewelaina.blogspot.com
5. Mistrzynię gradientów aronanails.blogspot.com
6. Zawsze podziwiam ich prace baseveheinails.blogspot.com
7.Jedną z moich pierwszy obserwatorek i zawsze życzliwą Ewę z myrosesnails.blogspot.com
8. Oczywiście pełną pomysłów paznokciowelovee.blogspot.com
Kilka fajnych dziewczyn poznanych dzięki Instagramowi:)
9. cranberryfairy.blogspot.com
10. redhead-nails.blogspot.com
11. geometrycznie.pl


A teraz moje pytania :)

1. Gdybyś mogła coś w sobie zmienić co by ty było i dlaczego?
2. Twoja praca marzeń.
3. Za co lubisz/lub nie, swoje miasto?
4. Ulubiona marka lakierowa.
5. Który z filmów widzianych przez ciebie był stratą czasu i dlaczego?
6. Jeżeli masz Instagram podaj trzy ulubione konta, jeśli nie to adresy blogów :)
7. Ja kolekcjonuję torebki i okulary, a Ty?
8. Z jakich piosenek składałaby się ścieżka dźwiękowa Twojego życia?
9. Gdzie  i jak najbardziej lubisz się relaksować?
10. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
11. Opisz się w 5 słowach.




Komentarze

  1. Widzę że obie postanowilysmy dzisiaj pozdradzac trochę szczegółów ;)
    Świetne pytania wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) Zauważyłam, że już zdążyłaś odpowiedzieć, a ja też cię chciałam pomęczyć od siebie :) Z pytaniami miałam problem, ale jakoś się udało :)

      Usuń
  2. super:)))Dziękuję Ci, że zechciałaś odpowiedzieć na pytania. Bardzo fajnie było dowiedzieć się paru szczegółów z Twojego życia prywatnego:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję za wybranie mojej osoby, nawet nie myślałam, że mi także frajdę sprawi odpowiadanie na pytania :)

      Usuń
  3. Dziękuje za nominację ale sama nie przepadam za tagami i prawdopodobnie go nie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedzi! :) Super, że tak szybko zabrałaś się za ten wpis ;)
    "Fight Club" oglądałam, ale za książkę jakoś się nie zabrałam. "American Beauty" muszę nadrobić, podobnie jak "Skins"!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty