Candy nails

Uparłam się i po wielu nieudanych próbach, dzięki stemplom kupionym w sklepie B. Loves Plates KLIK, wczoraj o 22.30 zrobiłam mój pierwszy wzór stemplem. Wygląda raczej średnio i muszę przyznać, że nawkurzałam się przy nim, że hej. Najpierw na beznadziejną płytką, która ni cholery nic nie odbijała, w końcu wzięłam inną i od razu poszło lepiej. Potem doszło słabe odbicie wzoru, no ale jest jak jest, będę ostro próbować, może kiedyś dojdę do perfekcji :) A jak nie, to skończy się moja przygoda ze stemplami :)
Chciałam też pokazać to mani ze względu na fenomenalny brokat od Vipery, mnóstwo różnokolorowych płatków dało rewelacyjny efekt. J pokryłam paznokcie jedną grubszą warstwą, ale jeszcze jedna dałaby jeszcze lepszy efekt.

Użyłam: baza SH Double Duty, lakiery: Golden Rose rich color nr 46, Model's Own Bubblegum, Vipera roulette nr 40, płytka hehe 027






Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku KLIK!
i śledzenia na Instagramie KLIK!

Komentarze

  1. Faktycznie bardzo cukierkowe <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zasłodziłaś mnie tym wpisem :))))
    U mnie małe rozdanie z marką Kallos - jeśli masz ochotę zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt mi się bardzo podoba :) lubię takie cukierkowe paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty