Mroźno

I na zewnątrz i na paznokciach.
Trzy odcienie niebieskiego i oto rezultat. Mani proste, ale mnie się bardzo podoba, szkoda, że brokat od Sally Hansen trochę mnie rozczarował na paznokciach, może trzeba mu niebieskiej bazy, bo krycie nawet po trzech warstwach ma żadne.
Drugie lekkie rozczarowanie to essie rock the boat, smużył i nie krył po dwóch warstwach, ale nie kładłam trzeciej tylko pokryłam paznokcie nowym nabytkiem miss sporty metal flip i o dziwo fajnie wyszło, paznokcie mają poblask niebiesko-różowy.
Pierwszy raz użyłam też bazy i top coat'u w jednym Double Duty Sally Hansen. Zobaczymy jak się sprawdzi.

Użyłam: baza SH Double Duty, essie Rock the Boat, Sally Hansen CSM Mermaid's Tale, miss sporty metal flip 030





Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku KLIK!
i śledzenia na Instagramie KLIK!

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty