Jak lampki na choince

Jak zobaczyłam, że brokat Wibo z serii Glam Rock jest w promocji za 4 zł to postanowiłam go w końcu kupić.
Krótka opinia o brokacie.
Plusy
- różnokolorowy brokat
- dobre schnięcie
Minusy
- gęsty (dałam kulki do mieszania lakieru od Bluberry Store)
- brokat czasem zahacza
Brokat połączyłam z nowym, zielonym odcieniem od Golden Rose i miętą z Kiko. Rezultat poniżej. 
Starałam się domyć skórki, ale nie jest to łatwe przy ciemnej zieleni.

Użyłam: baza i top coat SH Double Duty, Golden Rose rich color nr 131, Kiko nr 345, Wibo glam rock





Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku KLIK!
i śledzenia na Instagramie KLIK!

Komentarze

  1. uwielbiam lakiery GR, szczególnie serię Rich Color. Te lakiery przewijają się w każdym moim mani. Tylko czekam, aż ktoś na blogu zarzuci mi jakieś sponsorowanie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię, mają świetne kolory i spoko ceny. Rzeczywiście Golden Rose u Ciebie króluje ;)

      Usuń
  2. Ja nie przepadam za brokatowymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty