piątek, 27 marca 2015

OPI Minnie Style

W dzisiejszym poście w roli głòwnej uroczy brokat od OPI. Lakier jest prezentem. Sprawił mi dużą radość, która zrekompensowała nawet tragiczne zmywanie. Po raz pierwszy zastosowałam metodę z wacikami i folią aluminiową, bo nie byłam w stanie zmyć go inaczej :/

Today I'm presenting you beautiful nail polish from OPI. It was a gift, which gave me so much joy. I love it, even though  its washing off is a disaster.

Użyłam/I've used: base Sensique, Ados extra long lasting 732, OPI Minnie Style





2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś lakiery ados, chyba jeden nawet mi się został, ale muszę sprawdzić jego datę ważności. Był świetny, dorwałam go w jakiejś małej drogerii przy bazarku. Teraz już jej nie ma i nie mam pojęcia, gdzie mogłabym je kupić.
    Ten ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna