Wedding crasher/Edit

Dziś w roli głównej nowy brokat od Sally Hansen. Jest to różowy, drobny brokat zatopiony w żelkowej, różowej bazie. Brokat świetnie odbija światło i tworzy gładką taflę na paznokciu, jestem nim zachwycona. Lakier kupiłam w jednym z moich ulubionych sklepów na Allegro, możecie zerknąć KLIK, a nuż się wam coś spodoba :)
Żeby dodać mu głębi jako podkładu użyłam jednego z moich dużych pozytywnych zaskoczeń -  burgundowego lakieru z Biedronki (sklepu, nie owada ;).

Today I want to show you my new glitter from Sally Hansen. It's pink, small glitter in pink gelish base. It reflects light wonderfully. Glitter creates smooth cover on nails. I love it.
To add depth into the glitter I added burgundy nail polish from Polish shop Biedronka (it was very cheap).

Użyłam/I've used: base Sensique, Be Beauty 11(nr na spodzie, chyba to to), Sally Hansen diamond strength Wedding Crasher







Edit: Nabrało mnie na potraktowanie go topem matującym. Efekt też mi się podoba. A Wy, którą wersję wolicie?

I've decided to use matte top coat. I like the effect too.
And what do you think? Which version is better?


Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty