Silver Crystals/Throwback Thursday

Moje paznokcie wciąż są w strasznym stanie, wczoraj zmyłam mani, którym podzielę się Wami jutro i znów je skrócę :/
Dobrze, że dziś czwartek to mogę podzielić się z Wami starszym tworem, powstał kilka tygodni temu i jakoś nigdy tu nie trafił, a myślę, że wyszedł mi całkiem fajnie ;)

My nails are still in a bad shape, yesterday I washed off mani which I'm sharing with you tomorrow, and I'll shorten them again :/
Thank God today is Thursday and I can show you older mani. I did this couple weeks ago, but I didn't show it here. But here it is today.

Użyłam/I've used: base Sensique silky smooth, Mahnattan 67S, Avon stardust Silver Crystals





Komentarze

  1. Bardzo ładne!

    Fajny blog :)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego:
    www.monique-rehmus.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale szałowo wyszło! Ten błyszczący lakier jest cudowny. Napatrzyłam sie na tę serię z avonu i kiedy chciałam ją kupić to w katalogu już jej nie było. Muszę polować ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty