31 Day Challenge B&W

Jestem pod wrażeniem cudnego flejkowego lakieru Pierre Rene, który moim zdaniem gra tu pierwsze skrzypce, mimo, że jest to dzień black&white :)
Kupiony w sobotę i od razu użyty bo już nie mogłam się doczekać jak wygląda i nie zawiodłam się, mieni się cudownie, schnie dobrze i wystarczy jedna warstwa dla super efektu. Dla mnie bomba. Kosztował 12zł, ale wart był tej kasy:)

Rozpisałam się o topperze i nie starczyło czasu na pozostałą trójkę, następnym razem ;)

I'm impressed by this gorgeous Pierre Rene nail polish, which is a big stare here.
I bought it on Saturday I had to use it immediately. I love it. It cost 2$ and it was money very well spent :)

Użyłam/I've used: base Sensique keratin nutrition, Coral satin candy C03, Sally Hansen CSM Bleach Babe, Colour Alike Black Saint, Pierre rene professional 301






Komentarze

  1. ale przepiękny ten lakier z PR !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny flejkowy topper z essence i też uwielbiam <3 Bardzo mi się podoba wzór na białych paznokciach, fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdobienie, bardzo mi się podoba to połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne połączenie, flejki faktycznie super

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty