31 Day Challenge Inspired by a song

Miałam dwie piosenki na ten dzień i ostatecznie wybrałam The Royalty Witchcraft.
Nie jest to zespół szeroko znany, ale ja ich bardzo lubię. Link do piosenki u dołu strony.

Samo mani składa się z dwóch napisów, różdżki (chociaż może ciężko ją rozpoznać ;)), serca i łez.
Myślę, że udało mi się uchwycić sens piosenki, która opowiada o magii jaka otacza nową miłość i że nie zawsze ta magia jest dobra :)




Użyłam/I've used: Miss Sporty peel-off, Colour Alike Black Saint, Coral candy satin C03, Kiko 385, Sally Hansen Insta-Dri Red-io Active, Slick Slate, Barry M Diamond Glitter, Models Own Artstix, Barry M nail art pen



Piosenka, którą się zainspirowałam :)


Komentarze

  1. Nie znam tego zespołu! Fajnie, że wybrałaś coś nie mainstreamowego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty