31 Day Challenge gradient nails

Ostatni mani z pierwszej dziesiątki. Udało mi się jakoś dobrnąć i już jestem z siebie dumna:)
Może czas pozwoli na kolejną dziesiątkę:)

Tym razem paznokcie są różowe z dodatkiem mojego ulubionego brokatu. Całość ładnie ze sobą gra, przynajmniej mam taką nadzieję.

The last manicure from the first ten of the challenge. I managed to finish ten days and I'm really proud of myself ;) I hope I'll have enough time to finish the next one:)

This time nails are pink with my favourite glitter. I think they come together quite well, well I hope so ;D

Użyłam/I've used: base Sensique keratin nutrition, OPI Steady As She Rose, Revlon top speed Cupid, China Glaze  Point Me To The Party, top coat Seche Vite









Komentarze

  1. piękny delikatny gradient z brokatowym dodatkiem <3 super!

    OdpowiedzUsuń
  2. super :-) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ dziewczęco :) Ten topper jest czaderski, chociaż znając mnie, pewnie bym go używała sporadycznie, tak jak to robię ze swoimi cudakami... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cukierkowe mani - super! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty