31 Day Challenge blue nails

Tym razem na tapecie niebieskie paznokcie. Użyłam czterech pięknych odcieni.
Do ich zmieszania użyłam wykałaczki i uzyskałam efekt podobny do saran wrap, a było dużo mniej bałaganu :)
Niestety mój aparat przekłamał kolory, w rzeczywistości kolory były ciemniejsze i bardziej zróżnicowane, widać je w buteleczkach, chociaż tyle :)

This time you can see blue nails. I used four beautiful shades for this manicure.
I used a toothpick to mix them together and I love the effect, I don't know why colours are so bright on photos, normally they were more dark. At least you can see colours in the bottles.


Użyłam/I've used: base Sensique keratin nutrition, Barry M Huckleberry, Rimmel Bestival Blue, Kiko 385, Maybelline acid wash, blue glitter (no name)







Komentarze

  1. bardzo lubię efekt saran wrap i w sumie nigdy nie zrobiłam go folią, jak należy, tylko zawsze kombinuję, żeby nie nabrudzić :D także w pełni rozumiem użycie wykałaczki :D super pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty