31 Day Challenge delicate print

Zamysł początkowy był stemplować żółtym na żółtym, skoro delikatny to ledwo widoczny, no ale kompletnie nie było efektu, więc dodałam metaliczne srebro od Essie i jestem zadowolona. Stemplowałam nową płytką od Bluberry Store i jestem zachwycona, wzór się super pobrał i odbił, chyba pierwszy raz podoba mi się efekt mojego nieudolnego stemplowania.

The first idea for this mani was yellow stamps on yellow nail polish, but I couldn't see anything so I've changed yellow polish to silver and that was it :)
I'm also satisfied with my new plate from Blueberry Store, it stamps perfectly and is beautiful. You should check out this store CLICK!


Użyłam/I've used: base Sally Hansen Insta-Brite, My Secret Lemon Juice and Lemon, Essie No Place Like Chrome, top coat Sally Hansen Double Duty













Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty