środa, 23 września 2015

31 Day Challenge Inspired by a film

Od razu pomyślałam o American Psycho na ten dzień. Film powstał na podstawie książki o tym samym tytule i opowiada o bogatym, amerykańskim biznesmenie, który jest mordercą. Jest to jedna z okropniejszych książek jakie czytałam, ale polecam każdemu o mocnych nerwach. Mimo odpychającej treści nie mogłam się oderwać. Film, oczywiście jest delikatniejszy w wymowie, ale Christian Bale, który zagrał głównego bohatera jest genialny.

A teraz paznokcie, czyli krew, wnętrzności i wizytówka ;)








Użyłam/I've used: base Sensique keratin nutrition, China Glaze I Love Your Guts, Revlon parfumerie Bordeaux, Lovely matt white, czarny flamaster do napisu, top coat Sally Hansen Double Duty



4 komentarze:

  1. No ten lakierek china glaze jest obłędny, dzięki niemu zdobienie zyskuje taki mocny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że pasują te paznokcie jak ulał do tematu :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale inspiracje, super to przekładasz na paznokcie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna