31 Day Challenge Inspired by a film

Od razu pomyślałam o American Psycho na ten dzień. Film powstał na podstawie książki o tym samym tytule i opowiada o bogatym, amerykańskim biznesmenie, który jest mordercą. Jest to jedna z okropniejszych książek jakie czytałam, ale polecam każdemu o mocnych nerwach. Mimo odpychającej treści nie mogłam się oderwać. Film, oczywiście jest delikatniejszy w wymowie, ale Christian Bale, który zagrał głównego bohatera jest genialny.

A teraz paznokcie, czyli krew, wnętrzności i wizytówka ;)








Użyłam/I've used: base Sensique keratin nutrition, China Glaze I Love Your Guts, Revlon parfumerie Bordeaux, Lovely matt white, czarny flamaster do napisu, top coat Sally Hansen Double Duty



Komentarze

  1. No ten lakierek china glaze jest obłędny, dzięki niemu zdobienie zyskuje taki mocny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że pasują te paznokcie jak ulał do tematu :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale inspiracje, super to przekładasz na paznokcie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty