środa, 21 października 2015

Gradient-projekt u Terii

Chodziły za mną trzy pomysły na ten dzień i padło na ostatni, który trochę ciągnie w stronę Halloween :) Po pierwsze za sprawą kolorów, a po drugie za sprawą nazwy jednego z lakierów.
Wybrałam ten projekt też dlatego, że bardzo chciałam użyć mrocznego glittera od Orly.
Zapraszam na zdjęcia:)









Użyłam/I've used: base Sensique keratin nutrition, H&M nail polish Looks Great On You, OPI liquid sand Emotions, Orly R.I.P, No name black nail polish, top coat Sally Hansen Diamond Flash



12 komentarzy:

  1. Ja nadal nie mam pomysłu na gradient :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze czasu a czasu na pewno wpadniesz na jakiś fajny pomysł :)

      Usuń
  2. rzeczywiście są idealne na halloween :D super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zdobienie ;) Ja się zgłosiłam do projektu, ale udało mi się zmalować tylko kwiatki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Nie martw nic, nowy projekt się szykuję i chyba się zglosilaś, to może tym razem się uda ;)

      Usuń
  4. Bardzo lubiłam Orly RIP, niestety szybko mi zgęstniał :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna