piątek, 30 października 2015

Jesień-projekt u Terii

Na ostatni tydzień projektu u Terii przygotowałam mani z użyciem pięknej, jesiennej płytki od Blueberry.
Czaiłam się na wzór z zawijaskami i oto jest. Pięknie się odbił zwykłymi lakierami. Trochę go podkręciłam potem nowym orlikiem ale nie do końca mi się spodobał efekt końcowy, a która wersja Wam się bardziej podoba?







Użyłam/Products: base Sensique keratin nutrition, China Glaze spin me around, Ados cosmetics, Simple Beauty mini, Orly Bling, top coat Sally Hansen Diamond Flash, płytka blueberry 02





11 komentarzy:

  1. wystraszyłaś mnie, że to już kończy się czas a to jeszcze tydzień ;p Twoje zdobienie jest super i jak najbardziej pasuje do tematu jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To coś mi się pokićkało, że to jutro ostatni dzień na jesień;) A to ją się pośpieszyłam :)

      Usuń
  2. Im więcej brokatu tym fajniej :) Złoto pasuje do jesieni, bardzo ładnie wszystko wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta jaśniejsza wersja chyba bardziej mi wpadła w oko ;) Ale obie piękne! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę wersję ciemniejszą. Brąz z zielenią to fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę wersję ciemniejszą. Brąz z zielenią to fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaśniejsza wersja bardziej mi sie spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne pazurki, obie wersje są jesienne i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne połączenie :) czuć jesień na tych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna