Not so spectacular

Będzie delikatnie i neutralnie, bo po zmyciu ostatniego brokatu (o nim w następnym poście) mam chwilowo dość ciężkiego i grubego brokatu.
Przeglądając internety natrafiłam na dwa piękne kolory essie Fiji i SH Complete Salon Manicure Lavender Cloud. Na razie na nie choruje i próbowałam znaleźć zastępstwo, które widać w niniejszym poście. Lakier nie do końca spełnił moje oczekiwania. To jest ten typ koloru, który bardzo smuży i potrzebuje minimum 3 warstw, żeby jako-tako dawał radę. Ja dałam dwie i pokryłam je delikatnym brokatem zatopionym w mlecznej bazie.

Today my nails are delicate and neutral, because I'm done with hard glitter, but only for a while :)
Nails are painted with dupe of essie Fiji or Sally Hansen Lavender Cloud, but nail polish which I've bought, didn't meet my expectations. It doesn't fully cover nails, it takes three layers for full cover. On nails I've got two coats of it, plus two coats of delicate glitter with milky base.

Użyłam/I've used: podkład wypełniający płytkę/ridge filling base Ados, Simple Beauty 28 i 141




Komentarze

  1. Piękny kolor, ślicznie zrobilaś te paznokcie :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, możliwe że trochę za dużo oczekujesz po essie fiji, u mnie niezbędne są 3 warstwy a i tak nie zawsze uda się uzyskać 100% krycie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że mi to mówisz :) Ja przed kupnem lakierów zerkam na swatche, pewnie bym się tego doczytała, ale teraz już nie muszę :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tego mi było trzeba, czegoś spokojnego co można łatwo zmyć :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty