Pięć kolorów: różowy

"Pani Wiesiu dziś robimy różowe ombre" - Ja
"OK" - Pani Wiesia :)

Jest różowo ale nie za słodko, starałam się dobrać delikatne, spokojne odcienie. Ja jestem zadowolona, właścicielka paznokci również.

" Let's do pink ombre nails" - Me
"OK" - Wiesia :)

There's a lot of pink, but who doesn't love pink? I was trying to pick up delicate shades. I love the result, just like the nails' owner.

Użyłam/I used: base SH Double Duty,od kciuka/nails from the thumb: Golden Rose rich color 46, Ladycode by Bell (brak nr/lack of number) , Essie Madison Ave-hue, Orly Pink Chocolate, Kiko 317 Dark Antique Pink







Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty