Przekombinowane?

Najpierw był tylko kolor pomarańczowy, ale czegoś mi brakowało, więc dodałam brokat od Simple Beauty. Tak przechodziłam dzień, a dziś rano stwierdziłam, że dołożę im lakier pękający, który niedawno kupiłam.
O dziwo jestem zadowolona z efektu.

First, there was only an orange colour, but I didn't like the bare colour, so I added holo glitter. I had that manicure for a day, and this morning I used my new cracking nail polish and that's the result. I like it very much.

Użyłam/I used: base Sensique, Pierre Rene top flex Warm Orange, Simple Beauty 016, Sally Hansen crackle overcoat Star Burst




I jak Wam się podoba?
What do you think?

Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku/Like me on Facebook KLIK
i śledzenia na Instagramie/Follow me on Instagram KLIK

Komentarze

  1. O matko, myślałam, że już wszyscy zapomnieli o pękających lakierach. A jednak się uchowałaś ;)
    Podoba mi się to zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I powiem ci, że jak był na nie szał to mi się nie podobały ;) Niedawno je odkryłam, niejako na nowo, i od czasu do czasu ich używam :)

      Usuń
  2. nie przepadam za pękaczami ale muszę przyznać, że take połączenie wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też nie byłam do nich przekonana, ale teraz czasem lubię ich użyć. Z kolei moja mama to już w ogóle je uwielbia :)

      Usuń
  3. fajne połączenie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty