Szarość widzę!

Widzę i mi się to podobało. W roli głównej lub drugoplanowej, jak kto woli :) brudna biel od SH Complete Salon Manicure podkręcona brokatem od Golden Rose Carnival. Mani nosiłam przez cztery dni w nienaruszonym stanie. Jednak zmywanie było katorgą, mimo całkiem niezłego zmywacza Isana professional.

Grey eveywhere! And I like it. In the foreground, or in the background, you choose :) dirty white from Sally Hansen Complete Salon Manicure covered by glitter from Golden Rose Carnival.
I was wearing it for four days, and I loved it. But getting rid of the glitter was a silent disaster...

Użyłam/ I've used: base Sensique, SH CSM Ion, Golden Rose Carnival 12





Komentarze

  1. Ja tez lubię :) A Sally Hansen kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, to moja ulubiona marka lakierowa :) Co ja bym zrobiła bez internetów w których mogę ich lakiery kupić dużo taniej ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, dobrze mi się go nosiło :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty