Purple potion for the rockstar

Dwie nowe zdobycze internetowe.
Polecam zajrzeć do sklepu Visage na allegro :) Ceny mają fajne i całkiem duży wybór lakierów Sally Hansen.

Wracając do samych paznokci, nie szalałam z tym manikiurem, ale efekt końcowy  bardzo mi się spodobał. Trochę obawiałam się, że fiolet nie będzie kryjący, ale się pomyliłam, kryje po dwóch warstwach, ale dość długo jest plastyczny. Daje ciekawy efekt, bo widać w nim co najmniej trzy odcienie.
Brokat ma mnóstwo drobinek i właściwie zachowuje się jak zwykły lakier, który całkowicie kryje.
Oba są świetne.

Today I want to present you two, new nail polish, which I've bought on-line. They are both from my favourite brand - Sally Hansen.
Both are great, especially the purple one. It takes two coats to full coverage.
The glitter looks and acts like typical nail polish, it's got a lot of glitter and fully covers our nails.
I like them both.

Użyłam/ I used : base Sensique, Sally Hansen Extreme Wear Purple Potion and Rockstar Pink, top coat SH Double Duty





I co o nich powiecie dziewczyny?
How do you like it?

Komentarze

  1. Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten perłowy lakier mi się nie podoba, ale brokat już tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że nie przepadasz za perłowymi :) Muszę powiedzieć, że ten ma coś w sobie, ale aparat tego nie uchwycił niestety :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty