We are green

To co kiedyś sobie wymyśliłam na wzorniku przeniosłam dziś na paznokcie. I oto efekt :)
Wzorki rysowane "od ręki", więc idealne nie są, ale dają dość intensywny efekt. 
Połączyłam ze sobą trzy odcienie zieleni i zakończyłam je białym pisakiem od Models Own.
Po raz pierwszy użyłam nowej, pięknej zieleni od Sally Hansen z serii Insta-Dri. Jest to szybkoschnący lakier typu one-coat. Cudo!

This mani is based on my previous idea tried out on fake nails. 
The shapes are free-handed, so they aren't perfect, but the result is quite intense. I used three types of green and a white nail art pen from Models Own.
Today's also a debut for the great green shade from SH Insta-Dri. It dries very fast and it's a one-coat type.

Użyłam/I used: base and top coat SH Double Duty, SH Insta-Dri No S-pear Time, Manhattan lotus effect Tally Fair, SH CSM Palm Treat, Models Own Artstix nail art pen 








Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku/Like me on Facebook KLIK
i śledzenia na Instagramie/Follow me on Instagram KLIK

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty