Color Club - For You

Kiedy go zobaczyłam wiedziałam, że musi być mój, całe szczęście, natrafiłam na wyprzedaż w sklepie internetowym i oto jest, w swej pełnej, brokatowej chwale. Kocham go!

Co do samego lakieru to schnie niezbyt szybko (ok 10 minut na warstwę) ale nie przeszkadza mi to, kryje w pełni po drugiej warstwie i wygląda świetnie. Co więcej trzeba? :)


When I saw it, I knew it has to be mine, thank God there was a sale on on-line shop, and here it is in its glitter glory :) I love it, I just love it.
It doesn't dry as fast as normal nail polish (about 10 minutes for a coat), but I don't mind, it full covers after two coats and looks amazing, what else do I need to say? :)

Użyłam/I've used: base Sensique silky smooth, Color Club For You,






Komentarze

  1. bardzo fajny lakier, wiesz może czy jest dostępny w sklepach stacjonarnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie można go kupić stacjonarnie :/ Przynajmniej ja się z nim nigdzie nie spotkałam. Ale zerknij na link do tego sklepu http://sklep.eurofashion.com.pl/3302-color-club Oni są ich przedstawicielem na Polskę, bodajże, i wysyłka nie jest bardzo droga. Ja tam kupowałam i jestem zadowolona, doszło szybko i wszystko było ok.

      Usuń
  2. rewelacyjny jest ten lakier, świetnie wyglądają kolorowe drobinki w takiej mlecznej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki cudowny, jak takie cukierki rozsypane na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię lakiery w tym stylu, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, dobrze, że pojawia się ich coraz więcej.

      Usuń
  5. Lubię tego typu lakiery ale u kogoś. Kiedy tylko pomyślę o zmywaniu od razu się do nich zniechęcam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę powiedzieć, ze byłam zaskoczona jak go dziś zmywałam, nie było z nimi większych problemów :) na szczęście, bo też nie lubię zmywać brokatu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty