Creamy olive

Dziś prezentuję Wam nowe mani i nowy kształt paznokci, za którym się już stęskniłam.
Użyłam odcienia oliwkowego i kolorowego brokatu, oba od Sally Hansen. To zdecydowanie moja ulubiona firma :)
Oliwkowa zieleń jest dość specyficzna i nie każdy może ją polubić, ale mnie się podoba. Jest delikatna, neutralna i elegancka.

Today I've got a new mani and a new shape, which I've missed a lot. I've used olive shade and colourful glitter, they are both from Sally Hansen. It's definitely one of my favourite companies :)
The olive green is specific, not everyone would like it, but I do. It's delicate, neutral and elegant.

Użyłam/I've used: base Sensique silky smooth, Sally Hansen nailgrowth miracle Creamy Olive, Sally Hansen hard as nails Green Rocket





Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty