wtorek, 17 lutego 2015

Creamy olive

Dziś prezentuję Wam nowe mani i nowy kształt paznokci, za którym się już stęskniłam.
Użyłam odcienia oliwkowego i kolorowego brokatu, oba od Sally Hansen. To zdecydowanie moja ulubiona firma :)
Oliwkowa zieleń jest dość specyficzna i nie każdy może ją polubić, ale mnie się podoba. Jest delikatna, neutralna i elegancka.

Today I've got a new mani and a new shape, which I've missed a lot. I've used olive shade and colourful glitter, they are both from Sally Hansen. It's definitely one of my favourite companies :)
The olive green is specific, not everyone would like it, but I do. It's delicate, neutral and elegant.

Użyłam/I've used: base Sensique silky smooth, Sally Hansen nailgrowth miracle Creamy Olive, Sally Hansen hard as nails Green Rocket





7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Chwilę się do niego przekonywałam zanim go w końcu zamówiłam, ale nie żałuję :)

      Usuń
  2. ciekawe połączenie podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobrze dopasowany duet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten brokat, no i wspaniale współgra z lakierem bazowym:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna