W malinowym chruśniaku

Piękna malinowa czerwień to jeden z moich ostatnich zakupów, długo nie czekała na swoją kolej. Pierwsza koncepcja na mani była zupełnie inna, ale natrafiłam na promocję holograficznych brokatów i pomyślałam, że fajnie je będzie połączyć. Mani sprzed tygodnia, ale tak mi się podoba, że chcę się nim z Wami podzielić :)

This beautiful raspberry red is my recent buy, it didn't wait long for its turn :)
I had totally different idea for this mani, but in the end I ended up with holo glitter, which I've bought on sale. Mani is about week old, but I like it very much and I wanted to share it with you :)

Użyłam/I've used: base Sensique silky smooth, Sally Hansen CSM Aria-Redy, holo glitter




Komentarze

  1. Jakiś czas temu oszalałam na punkcie tego koloru, jest cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest przepiękny, nie mogłam się na niego napatrzeć :)

      Usuń
  2. boski kolor i fajnie poukładane świecidełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trochę się namęczyłam z tymi świecidełkami, ale efekt mi się bardzo podobał, na szczęście ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty