Fiołkowo mi (czyt. mojej mamie)

Dziś widzicie paznokcie mamy. Ponieważ mamcia chciała jakieś delikatne fiolety to połączyłam lakier essence z brokatem od Sally Hansen.

Today  you can see my mum's nails. She wanted some delicate purple colours, so here they are.
As a base colour I've used two coats of essence, and then I've added two coats of glitter from Sally Hansen.

Użyłam'I/ve used: base Sensique silky smooth, essence Hello Marshmallow!, SH Gem Crush Be-Jeweled

PS.: Sprzedaję trochę lakierów, zapraszam do zakładki sprzedam na górze strony :)










Komentarze

  1. boki duet a mama ma piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten duet mi się rzeczywiście udał :) Zawsze mamie zazdrościłam paznokci :/

      Usuń
  2. Śliczny lakier, pięknie wygląda na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten brokat jest śliczny, ale i fiolet bazowy daje radę, a już go miałam sprzedawać :)

      Usuń
  3. Ty z mama a ja z siostrą tworzę pazurki. Nie ma to jak w rodzinie:-)ps.ladniutki ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzinnie najlepiej :) Chociaż moja mama nie należy do najłatwiejszych we współpracy jeśli chodzi o malowanie paznokci, zawsze jej się coś nie podoba ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty