Duck egg

Tym razem jeden z moich ulubionych kolorów-pomarańczowy. Lakier ma też w sobie mnóstwo małego brokatu i wysycha na mat. Dla urozmaicenia dodałam czarny wzór.
Szkoda, że mani tak kiepsko wyszło na zdjęciach.

I'm presenting you today one of my favourite colours- orange. But this time it's not only one colour, the nail polish is full of colourful glitter and has got matte finish. I added black pattern too.
It's a pity that photos didn't come out as nice as it looks in a real life.

Użyłam/I've used: base Sensique silky smooth, La Femme Duck Egg, Barry M black nail art pen, top coat Golden Rose gel look







Komentarze

  1. Ładny kolor podoba mi się :P muszę go kupić
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, fajnie, że dodałaś te paseczki, to urozmaiciło mani:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty