Owocowo w dżungli

Dziś będzie kiwi i jabłko, do tego w dżungli, a wszystko za sprawą nazw użytych przeze mnie lakierów :)
Na Instagramie pokazywałam wczoraj trzy kolory z których coś chciałam zmalować, a dziś pokazuję rezultat, który niesamowicie mi się podoba. Zobaczcie czy i Wy podzielicie mój samozachwyt ;)

Today will be a kiwi and an apple, what's more they'll be in the jungle. All of this because of the names of used nail polish.
Yesterday on my Instagram I showed you three nail polish, which I wanted to use, and today I'm showing you the result :)
I love this mani. And what about you, do you like it too?

Użyłam/I've used: base Sensique, H&M Jungle Me, Pierre Rene top flex Kiwi Cocktail, Sally Hansen sugar coat Sour Apple, green holo glitter

Ps. Jak widać musiałam znowu skrócić paznokcie, które nie są w dobrym stanie, niestety/As you can see I had to shorten my nails again. They aren't in a good shape :(






Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku/Like me on Facebook KLIK
i śledzenia na Instagramie/Follow me on Instagram KLIK


Komentarze

  1. Nie przepadam za zielenią na paznokciach, ale całkiem ładnie to połączyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba, nawet jeśli nie lubisz zieleni :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Lubię zieleń na paznokciach, właściwie to lubię każdy kolor :)

      Usuń
  3. Zastanawialam się właśnie co zmalujesz z tak fajnych kolorków,no i proszę śliczne mani,najbardziej podoba mi się ten sugar coat:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzena :) No trochę się ogłowiłam, ale efekt mnie zadowala :)

      Usuń
  4. Piekne zielonki ;) Uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny jest ten miętowy piasek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo długo się trzyma, dziś jest 4 dzień i nic mu nie jest :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty