Niebieska pajęczyna

Kiedyś zielono dzisiaj niebiesko :) Pokombinowałam z niebieskim, płytkami i brokatem. Nie przypuszczałam, że brokat będzie tak przytłaczający i zakryje wzór, dlatego jest tylko dodatkiem.

Before nails were green now they're blue :) I used different blue shades, plate and glitter. I didn't think that glitter will be so intense, that's why it's only on two nails.

Użyłam/I've used: base Sensique silky smooth, essie Rock the Boat and Blue Rhapsody for stamping, Golden Rose impression 09, blue and silver gems, top coat Sally Hansen Double Duty, MoYou London the Pro 05









Zapraszam do polubienia mnie na Facebooku/Like me on Facebook KLIK
i śledzenia na Instagramie/Follow me on Instagram KLIK

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trochę krótkie, no ale taki na razie ich urok.

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. O i jest mój wybraniec z instagramu:)ale widzisz nie spodziewałam się tego, że będzie zakrywał bardzo cały pazurek,niby w buteleczce fajnie wygląda, ale na paznokciach to powiedzmy ujdzie, ale...poza tym to Kochana całe zdobienie jest rewelacyjne;) te pajęczynki mnie wciągnęły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest, i też lekkie rozczarowanie się pojawiło, no ale na pewno go wykorzystam do innych mani :)
      O dziwo pajęczyny wyszły i jestem z nich dumna :)

      Usuń
  4. moje ulubione połączenie kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za niebieskim jako kolorem nie przepadam, ale na paznokciach go bardzo lubię :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty